GÄSTBLOGGNING

Tja alla emils läsare, nu är jag jävligt föbannad för att allt jag hade skrivit försvann...FANjävlasktitefn
Hade skrivit minst 10 rader....skitsamma.
Emil bad mig skriva ett inlägg på hans blogg eftersom han är för lat för att skriva ett eget just nu;) och såklart så ställer lilla sandra upp att skriva ett!
Vi har just snackat om lilla lilla....ersmark, haha ja vad ska man säga, förutom att emil tycker det är 'drömvärlden'..ska jag hålla med eller inte? det är frågan;)
Emil kan inte spela röj i natt för han ska upp klockan 6imorgon för han börjar jobba klockan 7 HA-HA-HA säger jag bara;)
annars då? jo..kan ju passa på att gratta emil som blivit så STOOR att han skaffat körkortet nu, GRATTIS EMIL!!!
Och det firar vi såklart med en förfest hos mig:)inte.
Ja nu vart lite tomt i skallen, kommer inte ens ihåg vad jag hade skrivit före allt det här som försvann,aja tycker ni är SÄÄÄÄÄÄMMMMSSSSTTTTT att kommentera...ser ju att ni läser? kommentera mer då.
Nu ska vi se om vi hittar nån bild på 3mm3 här...

Jomen har ni sätt:) här är gossen ju, såhär glad är han att han har körkortet och att jag ställde upp på en gästbloggning, ha D kanon...HHOOJ /sandrizh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0