kom igen nu...

nu måste jag börja blogga igen!

Vad här hänt då?!

Pluggat körkortsteorti, övningskört, varit på MB, sett hockey, skola, byggt osv... Har hänt ganska mycket najs!

Just nu sitter jag här och kolllar på Nova (våran hund) som busar med sig själv...haha så gullig hon är, fast hon kan vara sjukt jobbig ibland, lr hur!?!
Hela min familj for just till kaplan där min bror har innebandy mtach, jag orkade inte följa...Ska bara vara hemma å chilla! vila upp mig, har lite ont i halsen osv...:/ Sen idag klockan 16.00 äre hockey, NAJS! alltid lika roligt me hockey, nu är de ett måste att ta 3 poäng känns de som... Så kom igen nu AIK, krossa kluben!...
Mitt tips, 5-3, Hattrick av #13! KOM IGEN NU!




Haaaagos släkt på hockey? Nejnej, våra kompisar ifrån Ghana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0