Tosdagen den 9 September 2010

började med att komma sent till skolan, yippie...komma in i aulan mitt under informationen om estetisk verksamhet...piinsamt :$ Sen gick vi upp till okbacken/erikslidbacken, där åt vi hamburgare, drack saft å gick en tipsrunda, verkligen jätteskoj!...
Sen slutade jag, då var klockan 12 å min nästa buss gick 2...gick runt å runt inne på ck innan jag gick å träffade emma, zusan å linda! Dom hade nån fotolektion,,så att dom var ute å fotade, najsnajs! Sen var jag me dom tills min buss gick hem, trevligt!

Å nu ska jag snart till stan igen...lr ska ta halv 4 bussen dit. Ska på teorikurs...(den tredje)

bloggar säkert ikväll nån gång åxå!

kan bjuu på en bild...

fiin ruuuumpa? :$

Kommentarer
Postat av: wannabenot

ANDREEW <3

2010-09-10 @ 14:30:00
URL: http://wannabenot.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0