nuu jäfflar,..

...nu ska jag ta å börja blogga!

Nu är som ni alla vet stadsfesten igång här i staan, trevligt!
Så igår tog jag longboarden till Irvar och kollade på när han å Bjurre mekade i BMWn...när de var färdiga var tanken den att vi skulle dra till stan å vara me soft folk...men de gav upp efter ett tag, då blev de istället mobilspelning inne hos irv. hahha kung, YOONINJA!
Efter ett tag blev vi less, s¨å vi for ned till stan, men me åudin.
Tänkte börja att träffa min älskling Emma som var där me Moa, men på väg till dom träffade jag Conny, Rasmus osv.. stannade å pratade me de ett tag...sen vidare till älsklingen å moa. Gick runt lite på karusellområdet..prata och bara softa..
sen typ 12 skjutsade jag hem grabbarna och drog sedan till Emma, å sovde där inatt, super mysigt!

Nu siitter jag här och toksvettas, galet varmt!



En bild från stadsfesten förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0