hemma..

nu har man gjort bort den jobbigaste skoldagen på hela veckan, känns skönt! nu gere snart helg igen! tagga, luleborta på lördag osv...
hade iallafall sovmorgon till 12.10 idag, najs! men tog tyvär inte till vara på den och steg upp klockan 7 :O galet...kunde inte sova var så stressade å allt...he sög!
12.10 började lektionen när vi skulle planera inför ghanaresan...vi som inte skulle fara dit, fick sluta ganska tidigt...då gick jag å kopierade lite anteckningar som jag missat när jag var sjuk!

14.50 började svenskan...då fick vi ännu en ny uppgift...orkar inte med de här!

Sen blev de 3 bussen hem! nu sitter jag här å taggar religionprov imorrn! yiieppiiee!

nu blire plugg!

tråkigaste inlägget som nånsin gjorts på blogg.se?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0