typ allt?!

blivit lite bloggande på sistone... ska försöka berätta lite om de senaste dagarna!

Torsdag slutade jag skolan typ kvart över 9...gick på stan å leta jacka, hittade ingen som jag ville ha :O :/ sen tog jag 12 bussen hem, spela lite cs å gjorde annat skoj tills klockan var halv 4, då tog ja bussen intill stan, där ja träffa irvar å några till =)
Sen gick jag å irvar till AHA (körskolan) å hade teorikurs..matte var även där! Skönt att börjat me teorin nu, snart blire att boka en körlektion åxå! :) tagga körkort!
Vad gjorde jag sen? ;O sry glömt bort de!

Sen på fredagen vare skola som vanligt, men en sjukt söööft dag vare! vi gjorde naada, sööft! Sen hem, typ nörda dator osv...tills rasmus kom, då drog jag rasmus linus å conny till stan å hämta några öl...sen till kusliden å hämta ännu mer öl å vin (A)
Sen umgicks vi med emma, zusan å linda! sööft, chill å mys!!!
Börja vid skolan, sen vandra vi upp till vårat hus, å chilla där!

Å idag har jag inte gjort så mycket...ätit pizza, varit i kåge (hos kent å sett film) ätit kladdiskaka å chillat...
hände nyss en ganska roli sak, hahahah
när conny satte sig i våran gungstol, så gick "medarna" (lr vad man ska kalla de) sönder så han flög bakåt å landade på rygg...dog typ av skratt :$ tycker synd om dig...
haha vart nog kanske för mycke kladkaka?!


nämen conny...

orkar inte skriva mer nu...håj!


Kommentarer
Postat av: wannabenot

hihi, savner ersmark :/

2010-09-07 @ 21:35:05
URL: http://wannabenot.blogg.no
Postat av: linda

tragiskt...



HAHAhaha

2010-11-30 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0