kanske dags att börja blogga igen?

nu gäller de att jag kommer ihåg vad som har hänt...minnet är inte på topp just nu känner jag:/ aja kommer iallafall ihåg vad som har hänt i helgen:)
Fredag...skola.. sen gick jag på stan med porre å coony, tills klockan var 2! Då tog vi bussen hem...Sen klockan 6 vare innebandyträning, NAJS! spelade match hela träningen...
Efter träning for jag till emma, mycke trevligt!!!<3 sen tog jag 21.50 bussen hem...sen tog ja de bara de lungt den kvällen!

Lördag vare innebandymatch, inte så mycke bra att skriva om den matchen, eller kan säga att vi hade ledningen med 6-2 efter 2 perioder...sen orkar jag inte skriva mer...:/
Efter de fick jag och linus skjuts till isladan...he var ju derby;) vi började med att gå till korvgubben och käka skrovismål:$ Sen gick vii till västra stå... men matchen slutade även den dåligt:/...
hela lördagen sög...tills irvar och porre kom till mig! Dom räddade hela kvällen, TACK GUBBAR :] Sen for vi till conny, å var med han å linus! hahaahhaha spårat men najs!
Sen när klockan var typ 2, kom jonte och simon hämtade upp mig! for till statoil, sen till maxi parkeringen å busade lite, ahah rolig kväll vaart de tillslut:)

Sen på söndag, var ja me coonny och klinkpotat tills klockan vart 3..då for jag till emmaa! chillade, myste och åt på frasses;$ skrovmål 2 dagar i rad ;) puss!
Sen när klockan var typ 20 över 8 följde emma mig upp till busshållplatsen, trevligt! <3

De var en ganska kort sammanfattning av helgen...






Foto: http://fotoflickann.blogg.se/




<3

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tufft!!! Johan Rönnberg är dommare :O haha viste jag inte :)

2010-10-28 @ 22:17:34
URL: http://randomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0