April 25, 2011

igår kväll när emma kom hit så gick vi till kyrkan där, massa sooft folk satt å elda/grilla...där blev vi inte så länge, men ganska trevligt vare iallafall...sen gick vi hem till mig, spolade i vatten i bubbelbadet, tände ljus å slog igång musiken...sen hoppade vi i badet...skööönt vare!!!
Sen vare godnatt..

Sen idag skjutsade jag hem emma, sen hem till ers...sen till irvar å plocka upp grönehöne, sen till stan igen...köpte coola, träffade linda åxå:) Sen gick ja å alle ner till älven där fluppe å massa till satt å chilla, galet soooft vare! Sen till ica, köpa mjukglass, sen till alles kusiner...där alle lånade en skateboard! när vi sedan gick mot bilen så träffade vi samuel å en annan grabb (kom inte på namnet)...de var på väg till folkparken för att skatea, så jag skjutsade dit dom..sedan stannade jag å alle där tills alle var tvungen att fara hem å äta...en trevlig dag hare varit idag:)

snart hoppas jag de blir åka sk8board me alle, KUNG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0