gammalt minne!

tänkte skriva om ett gammalt minne...hmm vilket ska jag välja?

hmmm...När jag och Robin (irvar) for ned till stan och var med Emma & Zusan...minns inte så mycket, men ska försöka skriva så bra som möjligt! Minns mest om hemvägen men de kommer senare i inlägget..
När vi kom dit for vi till zusan, där dom var...Sen gjorde vi inte så mycke, gick bara omkring överallt istan...sen kom jag ihåg att vi satt oss på alla trappor som vi hittade...alltså ingångar till affärrer...(hoppas ni fattar vad jag menar:]) jag var nog värst, galet trötta ben jag hade...på en trappa vi satt på såg jag & zusan ett stjärnfall, hoppas verkligen att min önskan går in!
Vi var även in på max, där vi drack milkshake:]

Jag och emma gick även upp i ett skepp.."lekskeppet" som är vid torget nästan:]

Yes, hittade en bild...

Sen avslutade vi med att sitta vid "träbordet" utanför zusan, hittade även en bild därifrån...


Sen körde jag och irvar hem, då fick irvar äran att köra eftersom att han var varmare klädd än mig...ingen av oss hade moppekortet...då började vi prata om att, "tänk om vi skulle träffa polisen, vad tur jag skulle haft då...men irvar galet otur..)
Sen hann vi inte långt innan vi träffade på dom...trodde bara att det var en olycka eller liknande...så vi fortsatte bara att köra, sen vinkade dom in oss...minns hur dåligt samvete jag fick:/ men som tur gick allting bra, och vi får köra vidare...

Sen när vi kom till kåge träffade vi Alecsandra & Hilda, oj nu kom jag på en till sak...dom ringde hela kvällen, och ville ha oss till skatan, (var de skatan?) aja skitsamma...var iallafall galet kallt minns jag:]

de var typ de jag kom ihåg ifrån den kvällen:)<3

btw, bilderna hittades på emmas blogg:$ <3

Kommentarer
Postat av: zusan

Härligt minne:D:D!!!

2010-12-25 @ 20:15:04
URL: http://zusanstenlund.blogg.se/
Postat av: zusan

Sv: Det var inte jag som dödade flugan:(

den var dum nog att flyga in i en lampa:8 och det är inte mitt fel att dina bäsavänner är så osmarta:$

2010-12-25 @ 20:24:13
URL: http://zusanstenlund.blogg.se/
Postat av: Alecsandra

hahaha, vadå? det var ju ferre på skatan? förmodligen så ringer man folk ;) saknar sommaren!!!!

2010-12-25 @ 20:28:54
URL: http://alecsandrala.blogg.se/
Postat av: emma

Glöm inte vem de var som bjöd på milkshaken!:]<3

tjejerna betalar,)

2010-12-25 @ 20:42:03
URL: http://emmaforsluund.blogg.se/
Postat av: Alecsandra

Sv; Förmodligen? :)

Blev typ förvånad när du nämnde det här på bloggen, hahah!

2010-12-27 @ 00:22:13
URL: http://alecsandrala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0