dålig uppdatering...

var ett tag sen jag skrev sist...har hänt mycke under den tiden;)

först och främst har jag tagit körkortet nu, mycke trevligt najs!:D så glider mest omkring i bilen nu för tiden...

i fredags vare träning, mycke roligt! Sen efter träningen tog jag bilen till emma, var där ett tag sen drog vi till maxi och köpte nå gott att dricka, sen ner till stan där vi hämtade upp zusan...brummade omkring där ett tag, for ut i skogen (stämmningsgården) och hämtade johan...fortsatt att köra omkring i stan! Träffade porre och gänget utanför olles (olearys) snackade där ett tag...tänkte skjutsa hem poorre och kent sen, men blev inte så (A)

For till emma och myste...:)

johan var så söt när han låg och sov i soffan...

igår skjutsade jag rasmus och bjurre till stan...även linus och conny följde med dit! efter vi lämnat dom på moröhöjden drog vi som var kvar (jag, conny och linus) till krysset där vi åt...mycke gott! Sen for vi till zusan, och var med hon emma och linda! var där och chillade hela kvällen, såg tv...och vissa åt pepparkakor, drack saft osv...nämner inga namna;) mycke trevligt..!

håjj!


dom tror att dom är så coooola:/ <3

Kommentarer
Postat av: linda

.. och vissa dryga sönder och klaga på andra som inte ens gjort saker. gruppmobbing mot en person!

2010-11-28 @ 14:17:38
Postat av: jag

jag är ju cooolast<3

2010-11-28 @ 16:13:01
Postat av: emma

och vissa åt pepparkakor, drack saft osv...nämner inga namn;)"



jag åt inte mkt pepparkakor ifall om de skulle va jag du menar, bara några!:]<3

2010-11-28 @ 22:01:47
URL: http://emmaforsluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0