dh osv...

lördag...jag, conny å irvar drog på dreamhack, var ganska tråkit då:/...sen gick vi runt på stan tills klockan var 12 då tog vi bussen till kåge! sen när vi var där så kom irvars mamma och hämtade oss...slapp gå:) tack!!
Sen chillade vi hos mig...chill!

söndag...jag, linus å alle cruisade me duetten till dreamhack...den här gången fick vi fribiljetter!:) så då vare värt att fara! sen efter ett tag kom emma, zusan, johan å conny dit! najs!.:D:D vi chillade på där... tills 10 när vi var tvugna att fara, eftersom att vi bara hade "kvällspass":) Då cruisade vi oss hem till kära ersmark <3

måndag.. hade körlektion klockan 10.10:) sen nu sitter jag här å äter godis! haha:] sen får jag se vad som händer! kanske är med å lanar ett tag inatt..har körlektion 07.20 imorrn:/ ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0