ohh jag bloggar :O

nu har jag tänkt göra ett inlägg..de var ju ett tag sen nu! måste bli bättre på de...
just nu sitter jag här och är förkyld, jobbigt...aja bara att bita ihop! har iallafall kommit snö i veckan, å de gillas starkt! nu måste jag bara fixa skotern, sen uuuut å tukta! BrraaAAAaaaAaaApppp!

igår kväll var jag me emma zusan linda johan & porrrrre,  vi chillade hoos emma, sen var vi även ute å kastade lite snöbollar :$
Sen gick vi till OK Q8 där jag köpte en låda me juleskum! <3 hihi, Sen efter ett tag kom linus conny & andrew, najs då fick vi åka duett hem! slapp gå ;) skööööööööööööönt, men var taggad på att gå:]

missade innebandymatchen idag pga.. förkylningen...inte rolit!

men nu ska jag svara på smset jag just fick av emma<3





håjj! rörigt inlägg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0