The imaginarium of doctor parnassus

igår vid typ 7 for jag till emma...började med att sitta lite vid datorn tills emma skulle äta! Efter hon ätit lade vi oss i sängen och skulle se filmen The imaginarium of doctor parnassus...vi såg tills de hade gott 42.42 av filmen, då orkade jag verkligen inte se mer, fattade ingenting:/ måste se den igen..ska skriva om den i en svenska uppgift..
Efter de hade vi bara mysigt..tills vi for ut och körde lite bil, började med att fara till okQ8, sen ner mot stan...körde runt..runt!
Sen blev vi så hungriga att vi for till emma och åt gooomaten;) mycke gott...
sen la vi oss och snackade om gammla barndomsminnen vi hade..najs! Sen pratade vi om..hmmm gamla hockey spelare i skellefteå aik:]
tills klockan var typ kvart över 3..då for jag hem:)

idag blir de nog bara att tare lungt!!! chilla..eventuellt se The imaginarium of doctor parnassus igen..eller kanske, Big fish?
aja får se vad som händer, håjj!:)


jason king...


Kommentarer
Postat av: emma

rolig och mysig kväll/natt!<3



Erkän att jag endå kunde många gamla spelare!

JASON KING! Kingen:]

2011-01-06 @ 15:03:42
URL: http://emmaforsluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0