tjaatjaaa

känner att jag måste blogga nu!
har varit sjuk väldigt länge...har absolut inte orkat att blogga:/
men nu börjar jag känna mig bättre, och de ska bli mer bloggning tack vare de!:)

har iallafall haft/har lunginflammation, äter penicillen...som gjort att min mage reagerat konstigt, fått typ "magsjuka"...men nu är de bättre och jag känner mig ganska frisk, hostar bara lite då & då..och känner mig riktigt seg.
Har känt mig som en pensionär som vräker i sig olika mediciner...har tagit Doxyferm (Penicillin) 2 ggr per dag, Rinexin(minskar tätnaden i näsan/huvudet/öronen) 2 ggr per dag, hostmedicin 3 ggr per dag och nässpray ca 2-3 ggr per dag...har inte känns bra..+ har jag tagit alvedon lite då & då...

Men som sagt mår jag bättre nu:)

och saknar min Emma jääääääätte mycke...

nu orkar jag inte skriva mer, ha de bra! heeejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0