KUNG!

kvällen igår var KUNG, helt kung!!

Jag & Conny började med att fara ner till stan, hämtade upp Emma, Zusan & Linda..Körde omkring lite istan, for mot flygplatsen..bara för att zusan ville de, fattar inte varför:] Sen körde vi bara runt & runt...for och drifta lite vid bilprovningen...Sen efter en stunds bilkörning blev jag less på att köra, då drog vi hem till emma, där vi letade fram en kortlek och började spela ruter 7 (medans Emma & Linda bakade chokladbollar)... Vem var kungen och vann första gången? jo, jag!:)
Sen när dom bakat klart så var alla med och spela, mycke najs...men spelet bromsades upp ganska mycke av vissa bromsklossar, som inte var så snabbtänkta..:] conny vann den gången!..
Efter de gick vi till Emmas rum och fortsatte att frossa i oss bollar...mycke goda var dom..var där en stund, tills dom ville ut och åka bil igen..for ned till detta ställe...

och tog en ny "gruppbild" :)
hoppas nån av tomtarna loggar in snart så att dom kan skicka bilderna till mig...
Efter de körde vi upp på vitberget, gick ut till backen...galet fint de är där! tog lite mer kort, busade på osv...
Sen hem till Emma igen där vi såg filmen, Festival..den var bra!
Sen såg vi Superhero movie, visst hette den så? halv sov mest till filmen, var galet trött då...men märkte att den var sjukt roligt ifrån de lilla jag såg (A)

Sen när jag linda & conny skulle fara hem, hade jag glömt min cola ganska nära cupèvärmaren...Den var typ kokhet:O Men jag tyckt de var gott, me riktigt varm cola:O ...:$
hahah jag är lite knasig...
skjutsade hem linda...sen for jag & conny hem..klockan var 05.00 när jag var hemma..
de var de!:)

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0