hmm ska jag lyckas?

hmm ska jag lyckas att börja om att blogga? jaa de ska jag!!!
har ju som sagt försökt några gånger tidigare, men inte riktigt lyckats. "Men nu ska ni få se på andra bullar!"

Igår for jag på gymmet med druvan och irvar, gick kanon bra! Senare på kvällen var jag me emma, zusan, linda, andrew och conny...började med att vara hos oss, sen drog vi oss mot mulle och skulle grilla där...gick inge vidare, nån har varit så cool att de förstört bänken:/
Sen vidare till Ersmarksskolan där vi satt oss och elda en stund, sen till conny...chilla där i hans sköna soffa!!! Sen när linda och zusan fick hämtning for jag och emma hem och sovde, hyffsat chill kväll!

Idag blire hockey, ska vi ta hem seriesegern? och 1 miljon åt klubben!!?? hoppasss!!
Efter hocken blir de att hitta på nått skoj!!:)

Om en vecka är jag i värmen, olalala <3

hare bra!!:)


värme, bad, alkohol osv...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0