helgen

helgen var sjukt kung!

Fredag: Mys hos emma, sen mat på frasses...sen somna jag klockan 10..:O (var galet trött..)

Lördag: Rasmus, Pontus & Lina kom å hämta mig hos Emma...de skulle hämta en karta öl åt pontus, efter mycke jobb fick de tillslut tag på en karta stockholms 5,3or..så vi for dit å hämta de, sen krysset..sen ers..börja dricka lite, sen drog jag, rasmus, bjurre och linus till Bodbysund (stavning?) och hämtade en kopplingswire till rasmus bil...rolig resa!


Piss/Rök pause på vägen hem...

Sen när vi var hemma i ers, hade jag druckit upp hälften av mina öl...
Sen efter ett tag började folk strömma hem till oss me stårmsteg, tog inte långtid innan "lanstugan" var överfylld utav folk...Kung! Sen giick vi ner till brasanm ett tag, sen stugan igen..KUNG säger ja bara!
Sen kom min älsklings-emma och linda!:D:D
Efter ett tag gick jag och några ner till brasan igen, satt oss runt en liten eld å hade de trevligt:) Sen iväg till bjurre där vi satt å såg tv typ...
Kring halv 3 fick jag, emma å linda skjuts till mb utav adam & jeppe!

Söndag: Blev upphämtad hos emma, utav pappa...sen chillade jag bara resten utav dagen...tills de blev gäddfiske me linus, pappa & rasmus...blev ingen lyckad resa:/ menmen...

orkar inte skriva mer nu...helgen var iallafall kung!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0